Wednesday, May 25, 2011

SERI MAHKOTA DEWA

GRIP U RM59.90

Digunakan secara tradisional untuk melegakan sengugut, melegakan keputihan dan gatal-gatal ringan serta menghilangkan bau yang tidak menyenangkan. Amat sesuai untuk wanita selepas bersalin.


1X - Untuk membersihkan faraj.
2X - Untuk merapatkan ruang faraj.
3X - Untuk merapatkan lagi ruang faraj.

GRIP-U mampu mengembalikan kenikmatan malam pertama anda yang telah hilang sekian lama.


SURE RAPAT RM69.90

Jus Surerapat ini mampu mengatur hormon kewanitaan, melancarkan perjalanan darah, awet muda, menganjalkan serta menghaluskan kulit, penawar pada penyakit keputihan, mengurangkan lelehan mukus dan membantu menstabilkan hormon.

Jus Surerapat juga mampu melancarkan darah, memberikan tenaga, mengecutkan saluran peranakan, merawat penyakit senggugut, mewangi dan merapatkan keintiman wanita dan menjadikan anda oarang yang paling berharga.


LAXTRON RM69.90

Dirumus khas dari herba terpilih yang bermutu tinggi khusus untuk lelaki. Kapsul LAXTRON mampu meningkatkan daya ketahanan fizikal dan menambah tenaga lelaki.

Disamping meningkatkan kekuatan fizikal seks kapsul LAXTRON juga digunakan secara tradisional untuk menguatkan otot & tulang, melegakan sakit otot, melegakan sakit pinggang & sakit belakang serta melegakan sakit sendi, terseliuh atau terkehel.


VITAL UP RM69.90

Jus ini mampu merawat & memulih urat saraf serta organ tubuh yang lemah, merawat sakit pinggang, melaskan kencing, melancarkan perjalanan darah dan menguatkan otot & tulang.

Jus Vital-Up dapat meningkatkan daya ketahanan fizikal & mental, menambahkan tenaga, menstabilkan fisiologi (fizikal) badan, menurunkan kadar kolestrol, meningkatkan kekuatan fizikal seks dan bertujuan menguatkan fizikal badan untuk melawan penyakit & keletihan.

Herba di dalam Jus Vital-Up mengandungi lebih daripada 200 jenis garam mineral yang secara keseluruhannya berkhasiat sebagai perangsang, tonik, penyegar dan mampu mengembalikan semangat muda yang kental.

Jus Vital-Up juga mengandungi bahan laktoneurycomalakton dan silosterol yang berfungsi melebarkan pembuluh darah termasukke arah alat kelamin lelaki, meningkatkan kemampuan organ seks lelaki kerana di dalamnya terdapat herba-herba yang mampu meningkatkan penghasilan testosterone dan libido.


PAYU UP RM69.90 (WM)

Jus Payu-Up mampu untuk membesarkan lagi payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut, menjadikan payudara & punggung lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara, mampu mencerahkan puting dan menghilangan kedutan sekitar payudara.

Jus Payu-Up juga mampu mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, malah payudara anda akan kelihatan lebih tegang serta menganjalkan kulit yang melendut dan melambatkan proses penuaan.


LAXSING RM69.90

Inginkan berat badan yang ideal serta bentuk tubuh yang menarik?.JUS LAXSING Seri Mahkota Dewa untuk mengatasi masalah tersebut secara herbal buah mahkota dewa dan herbal semulajadi tiada bahan kimia. Tindakbalas cepat.

JUS LAXSING dirumus khas daripada Daun Sina Mekah, Buah Mahkota Dewa, Buah Nenas segar, buah Limau, Halia Merah, Soy Collagen dan lain-lain herba terpilih yang memang terkenal dapat membantu anda yang mempunyai masalah berat badan.

Selain mengatasi masalah berat badan, JUS LAXSING juga dapat membantu mengencangkan otot-otot tubuh, melawaskan pembuangan air besar, melegakan pening, membuang angin serta membantu penghadaman serta melegakan sembelit yang ringan.

Buah Mahkota Dewa yang mengandungi Flavonoid dan Alkoloid bertindak sebagai pencegah pertumbuhan sel-sel penyebab kanser, membantu menyah-toksin dalam badan disamping mengekalkan awet muda serta membantu mengawal kandungan gula dalam badan sementara Soy Collagen pula dapat mencantikkan kulit seluruh badan.

DIABEXS RM69.90 (WM)

Jus Diabexs dapat mengurangkan kencing dedas, kencing kerap, luka lambat sembuh dan menyebabkan kudis, mengurangkan kencing keroh, kotor, berdarah, tak lawas, melegakan migrain dan membantu menurunkan tekanan darah bagi pesakit darah tinggi.

Jus Diabexs juga dapat merangsangkan korteks untuk mengeluarkan hormon kortisol dan aldosteron ang berfungsi dalam mengatur keseimbangan kadar gula dan garam dalam darah supaya sentiasa mencukupi. Dengan ini, dan tidak akan mengandungi jumlah glukosa yang berlebihan yang boleh menyebabkan keadaan tubuh menjadi lebih stabil. Jus Diabexs juga berfungsi memberikan ketenangan bagi mereka yang sedang stress/ tertekan. Ia sangat sesuai untuk lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.