Wednesday, April 27, 2011

DARA AROMATHERAPY




BEAUTY SET 2 IN 1 RM 35.90

Beauty Set 2 in 1 mengandungi Pati Minyak Kelapa Asli membersih jauh ke dalam kulit, berkesan menanggalkan kesemua kesan make-up, menghilangkan kotoran agar kulit bersih, sempurna lembut dan lincin. Beauty Soap dapat membersihkan liang-liang pori yang tersumbat dan mengalakkan kulit berminyak bertindak seperti kulit biasa selain itu juga penggunaan Night Cream membantu mencerahkan kulit wajah agar kekal cantik berseri.


BEAUTY SOAP RM 14.90

Dengan Pati Minyak Kelapa asli membersih jauh ke dalam kulit muka berkesan menaggalkan semua kesan solekan, menghilangkan kotoran agar kulit bersih, sempurna lembut dan lincin. Membersihkan liang-liang pori yang tersumbat dan menggalakkan kulit berminyak bertindak seperti kulit biasa.


DAY CREAM FOUNDATION RM 25.90

Menambahkan tahap lembapan kulit semulajadi dari sumber lembapan lapisan dalaman kulit. Kulit kering dan kusam tidak lagi berkelupasan atau terasa kasar. Pengunaan setiap hari menjadikan kulit lebih lembut dan halus. UVA dan UVB melindungi kesan buruk sinaran UV matahari.


NIGHT CREAM RM 29.90

Lapisan permukaan kulit tua di tanggalkan menghasilkan kulit yang lebih muda dan cerah berseri. Sel-sel kulit baru cepat dihasilkan dan menjadikan permukaan kulit lebih lincin dengan warna yang lebih sekata.


VIT C SERUM RM 25.90

Serum yang lembut lagi melegakan untuk kulit yang tidak bermaya, keletihan dan bermasalah. Mengeton sambil menggantikan khasiat yang perlu untuk mengembalikan imbangan lembapan penting untuk mengekalkan perlindungan semulajadi kulit. Mengawet muda dan mengekalkan kesihatan dan penampilan kulit. Penggunaan secara rutin harian menjadikan kulit halus dan lembut. Meniggalkan kulit lega dan selesa.


HERBA SOAP RM 19.90

Sabun Herba Dara dihasilkan daripada herba terpilih. Sangat berkesan untuk menghilangkan gatal-gatal di hidung dan membersihkan kulit muka heingga kedalam rongga. Sabun Herba Dara amat sesuai yang menghadapi masalah resdung, jerawat batu dan juga ruam di badan.


DARA COLLAGEN SOAP RM 25.90

Dara Collagen Soap membantu:-

* Menghilangkan garis-garis halus dan kedutan pada bahagian muka, leher dan badan.
* Menegangkan kulit kendur dan mengurangkan dagu berlapis.
* Menghaluskan kulit yang kasar dan kering.


U'DARA SOAP RM 59.90

Sabun buatan tangan alami dengan adunan Minyak Kelapa Asli dan campuran Tanah Liat Bergalian Tinggi bertindak sebagai sabun pembersih dengan antioksidan membantu mengawal pertumbuhan jerawat, memudarkan parut jerawat dan mencerahkan kulit wajah. Juga bertindak sebagai anti inflamasi dan anti bakteria.

Sabun U' Dara juga mampu menghilangkan jeragat dan noda cela pada kulit wajah dan badan. Ia juga mampu mengeringkan luka atau masalah gatal pada kulit akibat kencing manis dn ruam. Minyak Kelapa Asli memberikan perlindungan dari sinaran uv yang berbahaya selma 8 jam pada suhu yang bias


BEDAK DARADUNG HERBA RM 14.90

Bertindak sebagai masker pupur dengan gabungan ekstrak herba, kayu manis, akar manis dan sari tepung beras, mencerahkan kulit tanpa kesan sampingan.

Kegunaan:
Dipercayai dapat membantu menghaluskan dan melembutkan kulit kasar, menipiskan noda hitam pada kulit akibat jerawat. mengeringkan luka dan jerawat. Merawat wajah berjerawat dan kulit gatal akibat masalah resdung. Meremajakan kulit secara alamiah.


TEX-TEX SOAP RM 15.90


Rumusan herba yang mampu mengangkat dan menegangkan payudara yang kendur serta merangsangkan perkembangan payudara kepada potensi sepenuhnya. Mengembalikan keanjalan dan meyokong payudara serta mengekalkan kecantikan payudara. Ia juga dapat menguatkan kulit payudara untuk mengekalkan bentuk yang menawan selain memindahkan lemakdaripada sisi tubuh ke payudara.


RAJA ISTERI RM 14.90

Rumusan khusus yang membersihkan bahagian sulit wanita disamping membelai dan membantu mencegah kerengsaan, gatal-gatal serta bau yang tidak menyenangkan. Menyegar dan mengharumkan bahagian sulit wanita. Melembap dan menghalang kekeringan.


LOSYEN HALIA + KAYU MANIS DARA RM 19.00

Kelebihannya:
* Membantu membuang angin berlebihan.
* Membantu membuang air berlebihan.
* membantu membuang lemak berlebihan
* Pengambilan Losyen Dara Halia selama 3 hari akan merasai kesannya.
* Proses membuang air besar lebih mudah dan badan terasa lebih ringan.
* Proses berterusan , dalam tempoh seminggu lemak-lemak pada kulit terasa lebih lembut.
* Membantu mengurangkan rasa gatal-gatal pada kulit & gigitan serangga.
* Membantu mengatasi alahan pada tumit, tapak kaki & celah-celah jari.
* Baik untuk urutan dan aktiviti sukan.


KOPI PRACAMPURAN DARA RM

Kopi Pracampuran Dara amat sesuai bagi wanita yang mementingkan kesejahteraan, kesempurnaan dan kecantikan luaran dan juga dalaman.

Mengandungi adunan herba secara tradisional yang dirumuskan dengan kopi segera yang berkualiti, Manjakani, Kacip Fatimah dan Ganoderma.

Khasiat Manjakani :-

* Mengecutkan dan mengetatkan rahim
* Memperbaiki sistem pengedaran haid
* Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin
* Mengatasi masalah keputihan pada faraj
* Bertindak sebagai penyegar yang amat berkesan memperbaiki tisu faraj, melincinkan dan memelihara serta menegangkan kulit wanita

Khasiat Kacip Fatimah :-

* Mengatasi masalah senggugut
* Melancarkan perjalanan haid
* Mengatasi masalah lebihan lendir
* Memulihkan sindrom tekanan prahaid
* Menigkatkan kesihatan dan kesuburan rahim
* Mengekalkan keindahan wajah (awet muda)
* Mengatasi masalah buasir

Khasiat Ganoderma :-

* Merawat tubuh badan
* Melancarkan perjalanan haid dan menambahkan menopous


DARA COLLAGEN RM 32.90

Collagen mengawal bentuk tubuh agar kelihatan berseri & menarik
Vitamin C boleh melindungi kulit dari pancaran UV
Black Currant mengandungi pelbagai vitamin yang sgt baik untuk badan
Meningkatkan kesihatan dalaman dan berupaya menyerlahkan keserian luaran wanita serta menjadikan bentuk tubuh badan anggun dan menawan

Dengan Gabungan Formula 12000mg Collagen 7000mg Vitamin C (Extra Vitamin C) mampu menyelesaikan

* masalah bintik - bintik hitam,
* kedutan bawah mata,
* kulit kering tidak sekata serta kusam,
* kuku dan kaki pecah dan lain2 lagi…

Kandungan Mirifica dalam produk ini mampu

* menegangkan payudara dan pinggul
* menganjal & mencerahkan kulit
* awet muda
* meningkatkan ghairah seksual wanita
* menggebukan kulit
Daun Serapat mampu

* melambatkan proses menopous
* menstabilkan hormon
* merapatkan hubungan intim suami isteri
* mengawal keputihan dan masalah senggugut


SET RESDUNG BEKAM DAN ASAPAN DARA RM 29.90


Set rawatan ini mempunyai Herbal Soap, Bedak Daradung, sebatang corong Resdung Asapan dan corong Resdung Bekam Asapan. Anda boleh merawat resdung dengan sendiri dimana jua anda berada dengan mengunakan set rawatan ini.
  • HERBAL SOAP
Membantu menghilangkan gatal-gatal pada hidung, melembap dan melembutkan kulit secara semulajadi untuk menjadikan kulit kelihatan halus, cantik dan sekata.
  • BEDAK DARADUNG
Membantu menghalus dan melembutkan kulit, menipiskan noda hitam akibat jerawat serta meremajakan kulit wajah.





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.