Tuesday, April 26, 2011

NATASYA

SABUN HERBA (ANTI RESDUNG) RM 16.90
Sabun herba anti-resdung dihasilkan dengan 100% minyak kelapa asli, ekstrak asam jawa, ekstrak kulit kayu manis dan kunyit untuk menentang radikal bebas. Selain itu, ia berfungsi untuk menegang, menggalakkan pertumbuhan sel baru kulit, menghilangkan jerawat dan mengatasi kegatalan pada wajah dan badan akibat masalah resdung. Ia mampu merawat tisu kulit yang rosak sambil mengekalkan keaslian kulit.
Cara penggunaan:
Cuci muka dengan Sabun Herba-Anti Resdung , urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih dengan air.


SABUN HERBA RM 14.00
Formulasi terkini berasaskan herba-herba semulajadi dan diperkaya dengan ekstrak kacang soya, aloe vera, dan Vitamin E dalam bentuk sabun berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kotoran dan sel-sel kulit mati,menanggalkan minyak berlebihan, mengawal keseimbangan lembapan semulajadi dan mencerahkan kulit selain daripada menhilangkan jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit bagi lelaki dan perempuan.
Cara penggunaan:
Cuci muka dengan sabun herba, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3 kali sehari.


TONER RM 18.90
Satu lagi produk yang dapat memenuhi impian anda untuk memiliki kulit wajah bersih, segar dan sihat. Toner ini bukan sahaja bertindak membersihkan malah dapat mengembalikan kulit wajah yang kusam dan lesu selain mengecilkan pori-pori kulit. Untuk mengekalkan kelembapan kulit wajah, pastikan anda menyapunya setiap hari. Kelembapan kulit akan lebih seimbang. Sesuai untuk semua jenis kulit.
Cara penggunaan:
Selepas membersih muka dengan Sabun Herba, semburkan toner keseluruhan kulit muka, tepuk dan ratakan dengan jari.


KRIM PELINDUNG UV SPF 25 RM 39.00
Krim Pelindung UV SPF 25 bertindak mencerahkan kulit malah pada masa yang sama mengurangi masalah jeragat dan pori-pori. Rumusan teknologi terkini membolehkan kulit wajah cerah dengan memantulkan cahaya daripada cela kulit yang terbina daripada garis halus dan kedutan sambil mengurangi kesan merah yang berpunca daripada kulit sensitif.
Cara penggunaan:
Sapukan Krim pelindung UV SPF 25 secara rata pada keseluruhan kulit mukadengan urutan secara membulat.


BEDAK ASAS RM 35.90
Bedak Asas yang khusus dicipta serasi dengan jenis kulit anda bagi mendapatkan kulit yang berasa selesa dan kelihatan cantik sepanjang hari dengan memperbaiki noda di wajah, menjadikan warna kulit muka sekata, menutup cela walaupun dengan sapuan yang nipis dan tahan lama serta tidak berminyak selain bertindak sebagai pelindung daripada sinaran matahari. Hanya mengambil 1 minit untuk mengubah kulit muka anda menjadi lebih berseri dengan penampilan yang sempurna.
Cara penggunaan:
Sapukan Bedak Asas secara rata pada keseluruhan muka sebelum menggunakan alat solek.


REPAIRING & LIGHTENING CREAM RM 45.00
Natasya Repairing & Lightening Cream menjanjikan kulit lebih cerah, licin dan berseri dalam masa beberapa minggu. Krim ini berupaya memperbaiki kerosakan kulit dengan mengurangkan pembentukan bintik-bintik hitam dan jerawat. Teksturnya tidak melekit, mudah meresap kedalam kulit dan membekalkan kelembapan.
Cara penggunaan:
Sapukan Natasya Repairing & Lightening cream secara rata pada keseluruhan kulit. Digunakan pada waktu malam sahaja.


PRO FITT RM 75.90
Pro Fitt adalah satu produk mengekalkan berat badan pada tahap ideal serta mengelakkan pengumpulan lemak berlebihan. Pro Fitt membolehkan anda mencapai bentuk badan yang seimbang dan penuh bertenaga. Pro Fitt mengandungi biji anggur dan protein soya yang diperlukan untuk kesihatan yang perlu diserap dari makanan dalam keseimbangan yang betul untuk kegunaan tubuh badan dan kecantikan kulit. Pro Fitt dapat membantu mencegah daripada penyakit kanser payudara dan prostat disamping mencantikkan bentuk payudara. Pro Fitt sesuai diambil selepas bersalin bagi menambahkan tenaga dan nutrisi yang hilang ketika proses bersalin.
Cara penggunaan:
Campurkan satu paket Pro Fitt dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum seelok-eloknya setiap pagi sebagai sarapan pagi.


PRO DIET RM 79.90
Ramai orang mengalami keadaan berat yo-yo, dimana berat badan mereka akan naik selepas berhenti menjalani program pelangsingan. Hal ini disebabkan toksin yang kebanyakan larut lemak masih belum disingkirkan.Toksin yang larut lemak, jika tidak disingkirkan akan kekal tersimpan di dalam tisu lemak. Namun dengan Pro Diet (program diet), bukan sahaja dapat mengatasi masalah berat yo-yo, malahan dapat menurunkan berat badan secara sihat dalam masa yang singkat tanpa perlu menyekat selera makan. Kombinasi esktrak buah-buahan, sayuran dan bijirin dengan menggunakan teknologi tinggi dapat melangsing dan membentuk tubuh badan yang diidamkan. Malah tidak menyebabkan cirit-birit. Diperakui selamat dan halal. Sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan.

Perhatian:
Ibu yang mengandung dan menyusu perlu mendapatkan nasihat profesional sebelum mencuba Pro Diet.
Cara penggunaan:
Pro Diet (Siang)
Campurkan satu paket Pro Diet (siang) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum selepas sarapan pagi.

Pro Diet (Malam)
Campurkan satu paket Pro Diet (malam) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum sebelum makan malam.


GAMAT PLUS RM 69.90
Gamat Plus merupakan formulasi estrak herba khas yang selamat untuk rawatan penyakit kencing manis secara semulajadi, bagi meningkatkan metabolisme glukosa dan memperbaiki kebolehan penyembuhan luka-luka. Ia tidak mengandungi sebatian bersifat kimia atau bahan tambahan tiruan dan tidak sama seperti ubat lain. Ia tidak memerlukan preskripsi dan tidak mempunyai kesan sampingan negatif.

Faedah Utama:
1. Menyelaras paras gula dalam darah
2. Meningkatkan fungsi pankreas dan melindungi daripada radikal bebas
3. Menurunkan berat badan
4. Mengurangkan gula dalam air kencing dan darah
5. Menjana semula sel-sel beta
6. Memperbaiki hubungan suami-isteri .
Cara penggunaan:
Goncang sebelum minum. Ambil 1 cup iaitu 12.5ml sebelum sarapan pagi setiap hari.


PANTYLINER HERBA 11.00
Keputihan pada bahagian sulit memang perkara biasa bagi wanita. Namun, setelah terkena peluh atau air kencing ataupun apabila lelehannya berlebihan, ia boleh menjadi perkara yang tidak menyenangkan. Xtra Care mempunyai 12 jenis herba semulajadi yang terkenal dengan ciri-ciri mengawal kuman dan bau sepanjang hari, anti bakteria, mudah meresap dan memberi kesegaran sepanjang hari.
Cara penggunaan:
Digunakan selepas mandi. Untuk mendapatkan kesan terbaik, seeloknya ditukar 4 jam sekali.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.