Tuesday, August 4, 2009

TIA AMELIA

TIA AMELIA RM95.00

Tia Amelia merupakan produk keluaran Malaysia.Produk ini sememangnya produk kosmetik yang paling laris buat masa ini, kerana produk ini sangat berkesan dengan harga yg berpatutan.

Kegunaan: Selain mencerahkan wajah, set kosmetik ini juga bertindak menghlilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam dan parut di muka tanpa pengelupasan.
Sunblock/Foundation dilengkapkan dalam set ini untuk memberi perlindungan di siang hari.

Kandungan : Set Rawatan Pencerahan Tia Amelia mempunyai Kombinasi berikut :
a) 2 Ketul sabun pembersih muka,
b) krim pemutih (5g)
c) Krim Kunyit (5kg)
d) Sunblock / Foudation (fg)

Perhatian Penting : KRIM MALAM (Krim Pemutih dan Krim Kunyit) adalah untuk kegunaan malam sahaja, ia bertindak semasa waktu tidur. Sunblock/Foundation adalah kegunaan siang hari, ia melindungi kulit dari sinar UV. Sabun Pembersih muka boleh digunakan pada bila-billa masa.

Panduan Cara Penggunaan Krim Malam:
Langkah 1 :Sebelum tidur, bersihkan muka dengan sabun, urut perlahan-lahan dan bilas bersih.

Langkah 2 : Setelah muka dilap kering, sapukan krim pemutih secara nipis pada keseluruhan muka dan disusuli dengan krim kunyit (juga dengan secara nipis dan rata ke seluruh muka.)


SABUN RM 10.00
* Mencuci kulit wajah dan minyak yang berlebihan.* Menghasilkan nilai pH kulit yang seimbang.* Terbukti berkesan untuk menghalang pembentukkan jerawat dan jeragat.* Ekstrak lemon da AHA menggalakkan pembentukkan sel kulit yang baru.


TONER RM17.90
* Menyerikan kulit dan menyegarkan kulit secara natural.* Menghasilkan wajah yang radian, lembap dan tampak lebih muda.* Sebagai agen penyegar kepada kulit* Melembutkan kulit dengan berkesan* Melindungi kulit daripada sinaran UV* Mengimbangkan pH kulit* Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru* Mengecilkan liang-liang roma yang terbuka* Mengatasi masalah kulit


SUNBLOCK/FOUNDATION RM 29.90
* Melindungi kulit daripada ancaman sinaran matahari* Kulit menjadi lebih gebu dan halus* Melambatkan proses penuaan* Melembapkan kulit dan menjadikan ia sekata* Mencerahkan kulit dan mengekalkan meningkatkan keanjalan kulit


KRIM PEMUTIH RM 29.90
* Kulit menjadi lebih gebu dan halus* Melambatkan proses penuaan* Melembapkan kulit dan menjadikan ia sekata* Mencerahkan kulit dan mengekalkan meningkatkan keanjalan kulit


KRIM KUNYIT RM 29.90
* Kulit menjadi lebih gebu dan halus* Melambatkan proses penuaan* Melembapkan kulit dan menjadikan ia sekata* Mencerahkan kulit dan mengekalkan meningkatkan keanjalan kulit


KRIM JERAGAT ELVIRA RM 29.90
MASALAH JERAGAT SERIUS * Krim Elvira merupakan Krim Jeragat yang baru untuk produk Tia Amelia.* Krim Elvira amat berkesan untuk menghilangkan jeragat yang serius tanpa pengelupasan.* Digunakan hanya pada waktu malam ianya lebih berkesan jika digunakan bersama-sama set tia amelia.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.